Jestem mamą dwóch maluszków: Jolusi i Robertusia. Jestem także psychoterapeutą Gestalt z zacięciem do sportu. Teraz chcę poprzez treningi BuugyGym pomóc Wam utrzymać formę nie tylko fizyczną, ale w szczególności psychiczną 🙂 Ruch na świeżym powietrzu wśród przyrody wraz ze swoją pociechą i innymi mamami jest dobrym sprzymierzeńcem.

Zachęcam, by dbając o siebie, zadbać o swoje dziecko. Dobre samopoczucie, akceptacja i otwartość mamy daje dobre rokowania dla rozwoju dziecka. Może BuggyGym będzie Twoim sposobem na odkrycie radości macierzyństwa? 🙂

Także Drogie Mamy bierzcie swoje Pociechy i wózek spotykamy się w Parku Miejskim w Chrzanowie.
Pierwsze zajęcia pokazowe w sobotę 9 grudnia 2017 r. startujemy o 11:00. Zajęcia trwają godzinę.

Regularny trening zaczynamy od stycznia 2018 !

Zapisy, kontakt i wszelkie informacje na stronie:

https://www.facebook.com/radoscmacierzynstwa/

Kontakt do mnie: 883 409 888

….bo wiadomo „w zdrowym ciele zdrowy duch” 🙂

Zapisz się na zajęcia

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon

Data zajęć

  Czas zajęć Miejsce Uwagi
Poniedziałek  
Wtorek 10:15 – 11:15
 Park Miejski w Chrzanowie  Zapisy
Środa   
Czwartek   
Piątek   
Sobota  
Niedziela

Cena za zajęcia 10 zł. Dostępne tylko w karnecie – koszt 40zł (4 wejścia po 10zł).

Pierwsze zajęcia gratis.

Przed pierwszym treningiem

1. Przed przystąpieniem do regularnych treningów po porodzie, skonsultuj się ze swoim ginekologiem lub położną. Dotyczy to zwłaszcza porodów przez cesarskie cięcie, uszkodzenia krocza i porodów z różnych powodów powikłanych.

2. Trening rozpoczynaj najlepiej bezpośrednio po karmieniu piersią – wówczas Twoje piersi będą nieco lżejsze, a mleczany, które być może odłożą się w mleku w czasie treningu, zdążą już zostać zmetabolizowane do następnego karmienia.

3. Nie trenuj zbyt intensywnie, zwłaszcza, jeśli w czasie ciąży byłaś mało aktywna lub jeśli BuggyGym to Twój pierwszy kontakt z fitnessem. Słuchaj swojego ciała i stopniowo zwiększaj obciążenie.

4. Do treningu ubieraj się wygodnie i sportowo. Zadbaj o dobrej jakości sportowy stanik, który będzie chronić delikatną skórę piersi przed rozciąganiem i zapewni odciążenie plecom. Zadbaj również o wygodne obuwie sportowe.

5. Pij dużo wody na co dzień, a w czasie treningu staraj się robić krótkie przerwy na kilka łyków wody – to ważne dla równowagi w Twoim ciele i utrzymania laktacji.

6. Nie ulegaj pokusie szybkiego odzyskania figury po ciąży – odżywiaj się zdrowo i trenuj regularnie. Pamiętaj, że na zmiany jakie zaszły w Twoim ciele potrzeba było aż 9 miesięcy! Daj więc sobie czas, a stopniowo i zdrowo odzyskasz formę i zgrabną sylwetkę.

WAŻNE: Zabierz ze sobą wodę, wygodne ubranie, buty i wszystko, czego potrzebuje Twój maluch. Do treningów BuggyGym nie jest potrzebny specjalny wózek!