Sandra Kromer-Gorzelewska

Nazywam się Sandra Kromer-Gorzelewska, urodziłam się w 1987 roku i jestem mamą małego Adasia. Z wykształcenia jestem dyplomowanym nauczycielem wychowania fizycznego, a z zawodu instruktorem tańca, fitness oraz trenerem personalnym po Akademii Wychowania Fizycznego i Akademii Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu. Ukończyłam również Państwową Wyższą Szkołę Teatralną im. Ludwika Solskiego w Krakowie Filia we Wrocławiu.

Od 2011 roku prowadzę zajęcia we wrocławskich klubach fitness i spa z zakresu zdrowego kręgosłupa, pilatesu i treningu funkcjonalnego. Jednak największą pasją w moim zawodzie jest możliwość pracy z kobietami w ciąży i po porodzie.

Po wspólnych treningach można mnie także zobaczyć na deskach sceny Wrocławskiego Teatru Pantomimy im. Henryka Tomaszewskiego, w którym jestem etatową aktorką.

Serdecznie zapraszam na moje treningi BuggyGym we wrocławskim Parku Brochowskim. Planuję również prowadzenie treningów w Parku Wojszyce – czekamy na oficjalne zagospodarowanie i otwarcie parku.


Sprawdź aktualności:

www.facebook.com/buggygym.wroclaw.sandra.kromer.gorzelewska

 

Zapraszam na mój FANPAGE:

www.facebook.com/akademiaaktywnejmamy

Zapisz się na zajęcia

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon

Data zajęć

  Czas zajęć Miejsce Uwagi
Poniedziałek
Wtorek
Środa ZAJĘCIA ON-LINE:

Aktywna w ciąży i po

TRENINGI PERSONALNE:

Aktywna w ciąży

Aktywna po porodzie

BuggyGym

Park Brochowski / Centrum Relaksu Grota Solna ( ul. Leszczyńskiego 4, Wrocław) Zapisz się na zajęcia on-line przez MESSENGER Centrum Relaksu Grota Solna!

Zapytaj o wolny termin (pon-pt) i zapisz się na trening – tel. 513 032 726.

Czwartek
Piątek TRENINGI PERSONALNE:

Aktywna w ciąży

Aktywna po porodzie

BuggyGym

Park Brochowski / Centrum Relaksu Grota Solna ( ul. Leszczyńskiego 4, Wrocław) Zapytaj o wolny termin (pon-pt) i zapisz się na trening – tel. 513 032 726.
Sobota
Niedziela  –  –

* TRENING W PARKU BROCHOWSKIM: Spotykamy się -> przed wejściem do parku  (od ul. Konduktorskiej, na wysokości obu mostków) -> https://goo.gl/maps/iaJdFWi2xm42

** TRENING W CENTRUM RELAKSU GROTA SOLNA: ul. Leszczyńskiego 4, Wrocław (Sana Fitness CR GS, poziom -1)

*** Czas trwania treningu personalnego: 60 min

Przed pierwszym treningiem

1. Przed przystąpieniem do regularnych treningów po porodzie, skonsultuj się ze swoim ginekologiem lub położną. Dotyczy to zwłaszcza porodów przez cesarskie cięcie, uszkodzenia krocza i porodów z różnych powodów powikłanych.

2. Trening rozpoczynaj najlepiej bezpośrednio po karmieniu piersią – wówczas Twoje piersi będą nieco lżejsze, a mleczany, które być może odłożą się w mleku w czasie treningu, zdążą już zostać zmetabolizowane do następnego karmienia.

3. Nie trenuj zbyt intensywnie, zwłaszcza, jeśli w czasie ciąży byłaś mało aktywna lub jeśli BuggyGym to Twój pierwszy kontakt z fitnessem. Słuchaj swojego ciała i stopniowo zwiększaj obciążenie.

4. Do treningu ubieraj się wygodnie i sportowo. Zadbaj o dobrej jakości sportowy stanik, który będzie chronić delikatną skórę piersi przed rozciąganiem i zapewni odciążenie plecom. Zadbaj również o wygodne obuwie sportowe.

5. Pij dużo wody na co dzień, a w czasie treningu staraj się robić krótkie przerwy na kilka łyków wody – to ważne dla równowagi w Twoim ciele i utrzymania laktacji.

6. Nie ulegaj pokusie szybkiego odzyskania figury po ciąży – odżywiaj się zdrowo i trenuj regularnie. Pamiętaj, że na zmiany jakie zaszły w Twoim ciele potrzeba było aż 9 miesięcy! Daj więc sobie czas, a stopniowo i zdrowo odzyskasz formę i zgrabną sylwetkę.

WAŻNE: Zabierz ze sobą wodę, wygodne ubranie, buty i wszystko, czego potrzebuje Twój maluch. Do treningów BuggyGym nie jest potrzebny specjalny wózek!